jemput jadi kawan =)

Saturday, May 7, 2011

sayang mak

salam.

selamat hari ibu mak. ROHANI ISMAIL. =)

**maaf la ya,saya tak dapat nak share gambar mak.hee.mak saya tak minat dunia glemer ni.hee


sebenarnya dalam hati saya,hari2 saya adalah untuk mak saya.impian saya,cita cita saya ,segalanya yang saya perjuangkan adalah demi mak saya.kerana Allah s.w.t.

jadi,untuk saya dan pada saya hari2 adalah hari ibu saya,hari ayah saya.hari2 saya perlu mengingati,menyayangi,menghargai,mengenang dan segalanga unuk emak dan ayah saya....segalanya untuk emak,emak,emak dan ayah!

DALAM kamus hidup saya,rutin saya wajib ada emak dan ayah,DAN pastinya Allah .s.w.t
sayang emak dunia akhirat!

selamat hari ibu mak.

semoga Allah,merahmati seluruh hidup mak
panjangkan usia mak,melindungi mak
mengasihi mak,memberkati dan menempatkan mak diantara hamba2Nya yang terpilih baik didunia mahupun di akhirat kelak.mudah2an mak memperoleh kemengangan didunia dan akhirat...

orang sayang emak...
saya nak wish bagai depan mak malu.hee.biasanya wish gitu2 aje.dalam hati orang tetap doakan emak,sayang emak semualah!

p/s-ada kenangan pasal hari ibu.saya tak bagi hadiah mahal2,atau ape2 yang hebat2 .insyaAllah lain entry saya share ape yang bes kalau besday or mothers day punya hadiah yg saya buat.hee



No comments:

Post a Comment