jemput jadi kawan =)

Saturday, May 7, 2011

seadanya

macam mana pun rupa si anak,siapapun dia,bagaimana dia,dan apapun tentang dia
tapi IBU kita tetap menerima kita seadanya.dan sebenarnya si IBU akan melebihkan anak2 dalam segala hal hingga sanggup mengenepikan diri sendiri.sejahat manapun anak,si IBU tetap memaafkan si anak...Ya Tuhan Kau lindungilah ibuku.Kau kasihanilah dia sepertimana dia mengasihiku ketika kecil...terima kasih mak.




ya,nampak buruk benar muka macam ni.tapi ni sekadar melengkapkan cerita saya aje.
gambar dipetik dari album wajah2 'mahal' diseluruh dunia...weweee
-ni watak demam la gamaknya.haha



dalam keadaan apapun anak2 ni,seorang insan yang bernama ibu mesti akn ambil tahu,ambil berat,bersusah payah untuk anak2.hehe...sebenarnya nak share sikit cerita air cap badak dah tiga botol saya balun baru demam kebah,cuma ubat batuk dah dekat dua botol saya bedal but urmm...mudah2an yang ma ayah baru belikan tadi ok...terima kasih ma ayah...

kawan saya ada suggest beli panadol apeke eh,saya pulak lupa nak beli.hee.apikan alhamdulillah...saya cool.and kene cool sebab dah nak sakit kan...alhamdulillah sebab Allah memilih kita,dan sebenarnya cuaca pun sama...kebetulan akak2 saya kat kl sana pun demam,abg ipar pun ade yg demam,mak sedara saya pun ade yg demam...semua pakat demam..hee..saya tengok kawan2 kat fb pun duk post status fever,flu and seangkatannyela...

pesan saya sekali lagi,jaga kesihatan.makanlah ubat,jangan biar melarat...mencegah itu lebih baik dari merawat ya wahai kawan2...

p/s-luangkan masa untuk mak.masak ke apeke.dan ucapkanlah tq mak,HAPPY MOTHERS DAY.


No comments:

Post a Comment