jemput jadi kawan =)

Wednesday, May 4, 2011

sedikit cobaan

memang cool bila kena batuk2 ni.hee.
masyaAllah....ya Allah jauhkan aku dari mengeluh dan berprasangka yang tidak baik bila dilanda sakit2 ni...batuk saya memang cool.sebab saya batuk beruk dalam utan pun tekejot sama.kikiki...kalau kucenk or ayam lalu tepi umah sure lari tak cukup tanah ingat saya sergah..hee..batuk yang soundnya macam speaker.ape nak buat dah memang camtu.hee

mudah2an dengan kerajinan(mana ada rajin,selalu makan ubat kalau ma suruh aja) saya dan disiplin makan ubat ikut time akan segera menyembuhkan batuk2 ini.makkk aihhh,lagi satu kenapa la ya kalau batuk mesti leher rasa gatal...time batuk je pulak tu.hee.dada rasa perit sakit kalau batuk...ish ish ish ish....sapa2 atau mana2 doktor sila ubatkan saya,kasi penawar terbaik ya...jangan mimipi le,mana mungkin ada doktor hengen nak baca blog.pesakit bederet tunggu tu!haha

ater,kita ketemu lagi di lain entry ya,ni saya saja menulis sebab saya terperasan ramai orang2 duk mengadu diorang batuk.chillax bebeh...tu cobaan je tu..biaselah sakit... ma saya selalu cakap yang sakit ni umpama 'datang macam ribut,pergi macam semut'

buka2kanlah pintu hati untuk memahami cakap2 saya tu ya.betul kata mak!

salam =)

p/s-aiyakkk....mau makan ubat sikalang! hee

No comments:

Post a Comment