jemput jadi kawan =)

Saturday, September 24, 2011

finally! graduation day-MOHE PUTRAJAYA


bismillah...

salam semua,
finally saya berjaya menghabiskan pembelajaran saya di asia e university,in programme 'the my career my future'

Alhamdulillah,terima kasih dan sangat2 bersyukur pada Maha Pencipta,Maha Penyayang,Maha Agung Tuhan semesta alam...Tuhan yang menjadikan langit dan bumi...dan sejak balik ke kuala lumpur rutin saya kembali sibuk dengan segala urusan graduation and rehearsal,selepas tu trip ke hulu langat dengan teman2 MCMF,minggu ni jadual padat,mampat...walaupun penat tapi syukur sangat2,selepas habis belajar saya dengan teman2 seperjuangan akhirnya diraikan di MOHE -Ministry of Higher Education,Putrajaya.

dan seperti janji saya sebelum ini tentang cerita2 aidilfitri lalu,maaf perlu ditangguhkan lagi,insyaAllah jika berkesempatan maka saya akan isikan di entry akan datang,

sini adalah dalam dua tiga keping saya lampirkan gambar2 sekitar hari konvo,bukan gambar tak banyak tapi saya tak punya banyak waktu nak upload,

apapun,doakan yan terbaik untuk saya.mudah2an Allah redho..




batch AEU1 kuala lumpur,
semoga kalian semua berjaya dan diberkati selalu.


ill be miss all of u later =(
terima kasih atas sokongan dorongan dan keprihatinan kamu semua pada saya
selama kita sama2 berusaha untuk menjadi antara yang cemerlang dan terbilang...

rindu moment kita sama2 belajar dan tentu sekali momen kita grad ni =(



baiklah,pada kalian semua doakan saya ya.
mudah2an Allah merahmati,memberkati dan mempermudahkan segala
urusan kita.amin.


jumpa lagi insyaAllah.

salam


No comments:

Post a Comment