jemput jadi kawan =)

Thursday, October 20, 2011

kahwin



assalamualaikum.

selamat pengantin baru pada pasangan2 yang mendirikan mesjid.mudah2an perkahwinan kalian kekal
hingga ke syurga.mudah2an diberkati Yang Maha Esa.amin


Majlis Perkahwinan teman rapat keluarga saya.
ej&suami.


comel kan gadis kecil kat atas ni haa...ini anak buah pada si pengantin perempuan.
saya panggil si pengantin ej sahaja.hehe...masyaAllah,cantik benar dia di majlis perkahwinannya,tahniah ya.mudah2an berbahagia selalu.si kecik ini dah nak balik baru dia bangun,letih main agaknya..comel kan?


kebetulan saya,kakak2 saya datang pakai baju warna turquoise,haha.sama pula dengan
pihak tuan rumah.dan kalau nak tau,menurut akak saya,family si pengantin semuanya sukakan warna biru,ohh..no wonderlah sebelum ini wedding kak linda pun sama warna biru...

baiklah,semoga kalian meniti hari2 mendatang dengan hati yang tenang...gembira selalu. =)



No comments:

Post a Comment