jemput jadi kawan =)

Monday, October 17, 2011

masha Allah

assalamua'alaikum

mudah2an sidang pembaca dirahmati Yang Maha Kaya selalu,
pagi2 ini,seperti biasa akan call emak dulu,dan pagi ini berbual lama.bertuah plus berganda seronok kalau dapat berborak dengan mak,dari hal2 saya yang memang emak akan periksa,maksudnya disini sudah solat belum,makan ke belum,sihat tak,macam mana harini n bla bla bla...lepas tu baru cerita fasal kampung,ouh Tuhan,rindunya kampung,tapi yang betul2 rindu mestilah rindu kat emak!
rindu nak makan masakan emak!pergilah dekat mana tempat,seluruh pelosok dunia sekalipun,benda yang mak masak tetap dihati..wuwu T_T mak,orang rindu mak ni...boleh kurus terus kalau lama tak balik perak.hihi.yeke kurus?lalalala

dan harini juga saya duk berdebar dengan kehadiran orang baru,insyaAllah izin Allah kakak akan melahirkan baby sulungnya,cuma yang sweetnya 20hb10 ni baru masuk wad semula sebab tadi doctor cakap baby still namo keluar...weweee =)
ya Allah,saya yang excited nak tunggu anak buah 'keluar'...taktaulah baby boy or girl,dua2 pun ok juga,yang penting baby n mum nya sihat belaka.cool betul bila kakak terus pergi keje semula...masyaAllah....

kenapa ya,sejak2 ni sakit kepala kerap pulak...ya Tuhan mudah2an saya bertabah selalu dengan cobaan yang Allah berikan ini.mohon dijauhkan dari bersungut2 dan merungut.mudah2an sakit yang dirasakan menjadi penghapus bagi dosa2 kecil diri ini...wuwu...nyut2 rasa kepala...mujur alhamdulillah semua kerja saya dah siapkan.

cuma yang masih belum diselesaikan,part keje designing saya,insyaAllah lepas ini mahu siapkan.get ready nak membeliakkan mata untuk kerja2 itu,lagi cool mahu siapkan cerpen lepas ni...doakan yang baik2 untuk saya ya =)

p/s-kadang2 bila baca paper,buat saya nak marah pun ada dengan segelintir manusia yang tak reti bersyukur.ada aja yang nak dirungutkan...macamnilah,agak2 yg lantang benar bersuara n banyak hal sangat tak puas hati,pergi tukar diri anda dengan PM kita,sehari cukuplah kamu mentadbir negara.rasa sendiri....jangan pakai cakap aja..huh.

this is what we call...typical malaysian...always talking talking talking and talking.berbuat tidak.

No comments:

Post a Comment