jemput jadi kawan =)

Monday, November 21, 2011

Identiti dan personaliti

assalamua'laikum wbt...

tadi hujan sedikit lebat,lepas maghrib tertidur sekejap.mashaAllah dekat jam9baru terjaga.

mukaddimah cerita sahaja. =)

tak tahu malam ini bisanya mahu tidur jam berapa.sekarang tengah berkira-kira dan mahu siapkan kerja baru.alhamdulillah awalan perkara dah siap,cuma saya masih samar dengan logo asal bagi kerja2 grafik ni haa...mashaAllah dah berapa kali rombakan.dah berapa kali renew brand logo...

meski ini bidang yang dipelajari,tapi masih terkial kial dan pening pening lalat gitu bila nak menyiapkan.O Allah,berikanlah aku ilham,jangan jauhkan aku dari rizkiMu,idea idea yang baik serta dekatkan aku dengan setiap yang telah Engkau beri untukku...aaaminnn.

p/s-kadang kadang jangan terlalu serius.kadang kadang jangan terlalu memberatkan kepala.sekadar teliti dan berusaha sebaiknya asalkan mencuba untuk berbuat yang terbaik.sebab?
kalau terlalu mencuba sangat,ada waktu bikin hasil yang mengecewakan.

wallahualam.

take a time.lalalalala
ermm...kalau ambil masa sangat maka,terpaksa ambil logo yang sedia ada.tapi saya ini lekas jemu.adeke patut?
mashaAllah. (-__-)


No comments:

Post a Comment